Umiejętne korzystanie z nośników marketingu stacjonarnego otwiera przed Tobą zupełnie nowe, nieznane wcześniej możliwości biznesowe. Na szczególną uwagę zasługują stojaki reklamowe, bo to właśnie one umożliwiają poprawną ekspozycję towaru, na którym najbardziej Ci zależy. Zachęcamy do lektury naszego poradnika, w którym przedstawimy Ci, jak powinien wyglądać doskonały pod każdym względem stojak reklamowy. Przestrzegaj kilku zasad i mnóż dotychczasowe zyski!
Stojaki reklamowe jako forma promocji produktu i samej firmy. Zadbaj o design ekspozytora
Co oczywiste, główną rolą stojaka reklamowego jest ekspozycja wybranego przez Ciebie towaru. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby tego typu nośnik marketingu stacjonarnego stanowił także formę wizytówki Twojego przedsiębiorstwa. W naszej firmie STprint proponujemy nowoczesne stojaki reklamowe, nawiązujące do komunikacji wizualnej konkretnej marki lub wybranej serii produktowej. Dzięki temu stworzysz kampanię, która wyróżnia się maksymalnym spasowaniem – tak powinien wyglądać idealny ekspozytor. Polecamy, aby stojaki reklamowe zostały wykonane w dotychczasowej kolorystyce Twojego brandu. Śmiało stosujemy loga oraz krótkie, chwytliwe hasła reklamowe. Zleć nam indywidualne wykonanie lub powołaj się na doświadczenie naszych pracowników. Tylko spójrz na przykładowe realizacje!
Rozbudowana oferta STprint umożliwia dobranie stojaków pod konkretne zastosowanie
Chcesz mieć stuprocentową pewność, że zamówiony w naszej firmie stojak reklamowy doskonale wywiąże się ze swojego zadania, jakim jest znaczna poprawa sposobu ekspozycji produktu? Warto postawić na nośnik dobrany do możliwości sklepu stacjonarnego. Pomożemy Ci w gospodarowaniu przestrzenią. Na specjalne życzenie Klienta jesteśmy w stanie stworzyć stojak o niestandardowych wymiarach czy komorach. Wykorzystywanie uniwersalnych rozwiązań tylko na pierwszy rzut oka jest świetnym pomysłem. W rzeczywistości najlepiej sprawdzi się indywidualnie dobrany nośnik.