Kartonowe stojaki promocyjne stanowią skuteczne narzędzie marketingowe i sprzedażowe. Zobacz, jak z nich korzystać!

Akcje reklamowe w przestrzeni publicznej przybierają najróżniejsze formy. Począwszy od stoisk degustacyjnych, przez mobilne POS-y w często odwiedzanych miejscach, aż po kampanie billboardowe. W tej chwili interesują nas te możliwości i działania, które pozwalają efektywnie połączyć korzyści wizerunkowe z wymiernymi zyskami finansowymi. Dzięki właściwie dobranym stojakom promocyjnym będziesz w stanie zarówno kreować siłę swojego brandu, jak też prowadzić efektywną sprzedaż. W firmie ST Print mamy na to kilka sprawdzonych patentów i jeszcze więcej świeżych pomysłów.

Zapewnij sobie stanowisko w odpowiednio wyeksponowanym miejscu sklepu, najlepiej tuż przy głównym wejściu

Lokalizacja ma co najmniej takie samo znaczenie, jak kreatywnie zaprojektowane stoisko oraz zachęta dla odbiorców. Nawet jeżeli przygotujesz atrakcyjną ofertę i zadbasz o wyrazistą otoczkę, to przy źle dobranym miejscu na przeprowadzenie akcji nie zyskasz na tym tyle, ile byłoby to możliwe w innym punkcie. Tutaj bardzo ważna uwaga: większa liczba przechodzących ludzi stanowi zarówno szansę, jak i pewne zagrożenie. Wszystkie stojaki promocyjne należy odpowiednio zabezpieczyć – zdarzają się sytuacje, że przy mocnym zawężeniu przestrzeni wystawione materiały promocyjne i prezentowane na nich produktu są wywracane, niszczone, deptane. Karton, czyli materiał wiodący w realizacjach ST Print, ma wiele zalet, z niewielkim ciężarem na czele. Jednak tego rodzaju nośniki mają ściśle określoną wytrzymałość mechaniczną. Nasi konsultanci mogą udzielić Ci dokładniejszych informacji na ten temat.

Zaufaj ST Print. Zaprojektujemy i stworzymy stojaki promocyjne zgodnie z wartościami Twojej marki

Myśl taktycznie, planuj strategicznie. W pewnych okolicznościach więcej korzyści przyniesie mniejsze stoisko w jednym z branżowych sklepów niż cała wyspa POS w głównym ciągu komunikacyjnym dużej galerii handlowej. W ten sposób do Twoich stojaków promocyjnych dotrze mniej konsumentów, ale większa ich część będzie należała do konkretnej grupy docelowej. Innymi słowy lepiej reklamować się na mniejszą skalę, ale wśród potencjalnych klientów, niż przed masą ludzi, którzy nie mają zamiaru wydawać pieniędzy na cokolwiek. Zamawiając nośniki trzeba także zadbać o prawidłową identyfikację wizualną, pozwalającą na wykreowanie właściwego wizerunku firmy wśród odbiorców. W pracowni ST Print dysponujemy całym zestawem profesjonalnych narzędzi, które pozwolą nam zamienić Twoją wizję w namacalną rzeczywistość. Skontaktuj się z przedstawicielami naszej firmy, sprawdź dotychczasowe realizacje i opowiedz nam, czego potrzebujesz. Stworzymy stojaki promocyjne najwyższej jakości!