rodzina

Stojaki półkowe

Stojaki reklamowe półkowe wykonane z tektury stają się coraz bardziej popularne. Wynika to z faktu, że stosunek ceny do możliwość efektownego i efektownego przedstawienia swojego produktu jest na pewno największą ich zaletą. Stojaki reklamowe tego typu dają możliwość eksponowania produktów o wadze nawet 20kg/półka przy jednoczesnej pełnej personalizacji regału i oznaczenia go swoim brandem. W zależności od czasu ekspozycji oraz rodzaju produktu, można przygotować stand tani krótkookresowy, lub stojak wyższej jakości odpowiednio zadrukowany, zabezpieczony i uszlachetniony do ekspozycji produktów premium.

Tekturowy Jan

zobacz galerię

Jan jest najpopularniejszym stojakiem reklamowym tworzonym z tektury. Jego zalety to przede wszystkim wysoka nośność półek ( do 15 kg bez wzmocnień) prosta konstrukcja i montaż, duże powierzchnie do zadruku dające możliwość efektywnego przyciągnięcia wzroku klienta. Istnieje możliwość modyfikacji Jana poprzez zastosowanie różnego rodzaju skosów w krawędziach ścian, bądź zmiany kształtów niektórych elementów.

Tekturowy Marcin

zobacz galerię

Marcin jest bardzo podobny do Jana. W zasadzie wszystko co napisano o Janie tyczy się także standu reklamowego Marcin, różnią ich wyłącznie typ półek. Marcin jest pozbawiony listew frontowych półek dzięki czemu daje możliwość ekspozycji całego produktu.

Tekturowy Adam

zobacz galerię

Adam to przede wszystkim prosta konstrukcja standu reklamowego, łatwy montaż oraz niższa cena. Świetny stojak reklamowy do ekspozycji lżejszych produktów ( do 8 kg na półkę).

Tekturowy Kacper

zobacz galerię

Kacper to także bliska rodzina dla Jana i Marcina. Wyróżniają go skośne półki dzięki czemu daje możliwość ciekawej ekspozycji pism, gazet, magazynów, ale także innych produktów które lepiej pokazać pod skosem.

Tekturowy Kamil

zobacz galerię

Kamil to połączenie solidności Jana i możliwości ciekawszego przedstawienia produktu jak w przypadku Adama. Do solidnych boków montowane są półki mogące wystawać poza obrys boku, dzięki czemu eksponowany produkt na takim stojaku reklamowym jest bardziej widoczny dla klienta.