rodzina

Stojaki naladowe

Do ekspozycji produktów mniejszych, bądź do dystrybucji ulotek najlepiej sprawdzają się mniejsze stojaki na ladę. Ich wielkość, wzór i rodzaj można w pełni dopasować do miejsca ekspozycji, a ze względu na swoje rozmiary dają możliwość dużego obniżenia kosztów produkcyjnych.

Tekturowy Paweł

zobacz galerię

Paweł to najpopularniejszy na rynku ulotkownik. Przód jest powierzchnią reklamową z dołączoną jedną lub kilkoma kieszonkami na ulotki. Z tyłu Paweł posiada nogę która stabilizuje konstrukcję.

Tekturowy Tomek

zobacz galerię

Tomek jest pomniejszoną wersją standardowego stojaka półkowego, dzięki czemu w zgrabny sposób można wyeksponować różnego rodzaju produkty i przyciągnąć klienta ciekawą reklamą wizualną na bocznych ścianach i toperze ekspozytora.

Tekturowy Piotr

zobacz galerię

Piotr to najprostsza i zarazem najtańsza możliwość naladowej reklamy. Płaska plansza z nogą z tyłu to wszystko co potrzeba by zareklamować swoją markę.

Tekturowy Marek

zobacz galerię

Marek jest to ciekawa i bardzo popularna forma ekspozytora naladowego mogąca promować w zasadzie każdy typ produktu niezależnie od jego kształtu. Marka można zadrukować zewsząd, a jego header może być wymienny. Schodkowa konstrkucja daje wiele możliwości ciekawej ekspozycji produktów o różnych gabarytach.

Tekturowy Kuba

zobacz galerię

Kuba to swego rodzaju tacka naladowa z podwyższoną ścianką tylną (headerem) dzięki czemu powstaje dodatkowa powierzchnia reklamowa. Na ściance tylnej opcjonalnie mogą także być dołączone haczyki do ekspozycji blistrów.

Tekturowy Michał

zobacz galerię

Michał jest w zasadzie zmodyfikowaną wersją Kuby, gdyż wieko powierzchni naladowej jest pełne, posiada ono jedynie otwory specjalnie przystosowane pod produkty które ekspozytor ma prezentować. Dzięki temu otrzymujemy zwartą konstrukcję i interesującą prezentację produktu.