Sukces Twojej firmy leży w naszych rękach. Poznaj pełną ofertę firmy STprint!

03 - stprint - producent stojaków reklamowych WEW

Jakość Twojej dotychczasowej ekspozycji produktów pozostawia wiele do życzenia? Planujesz na tym polu dokonać wyraźnej poprawy? Doskonale się składa, ponieważ właśnie znajdujesz się na stronie internetowej doświadczonego producenta, specjalizującego się w tworzeniu nowoczesnych stojaków reklamowych. Przedstawiamy Ci całość naszej oferty na nośniki reklamy stacjonarnej. Wybierz komponenty najlepiej pasujące do Twojej polityki sprzedaży i zacznij liczyć zyski!

Uniwersalne stojaki ekspozycyjne. Idealne do wspierania sprzedaży w Twoim sklepie!

Głównymi elementami ekspozycyjnymi w ofercie naszej firmy STprint są różnego rodzaju standy. Jako doświadczony producent stojaków reklamowych możemy zaproponować Ci stojaki półkowe, stojaki podłogowe, stojaki naladowe, stojaki płaskie czy choćby totemy. Do wyboru, do koloru – dosłownie. Jesteśmy przekonani, że tak rozbudowanym katalogiem produktów dotrzemy do każdego przedsiębiorcy. Tym bardziej, że proponowane tutaj rozwiązania cechują się wysokim stopniem uniwersalności w zastosowaniu. Z wyżej wymienionych stojaków skorzystasz w różnego rodzaju sklepach stacjonarnych, salonikach prasowych i nawet na stoiskach postawionych przy okazji najważniejszych branżowych eventach. W skrócie: pomożemy Ci dobrać idealny stojak reklamowy wszędzie tam, gdzie zachodzi potrzeba poprawy ekspozycji towaru!

Marketing stacjonarny w stylu POS/POD, czyli idealne podkreślenie każdej wystawy

Dbanie o ulepszenie sposobu prezentacji produktów nie kończy się na stojakach reklamowych. O większe zainteresowanie potencjalnych Klientów możesz zawalczyć także z systemami POS/POD. To doskonały sposób na zwrócenie uwagi odbiorcy. Zwłaszcza w sklepie stacjonarnym, saloniku prasowym czy chociażby na wyspie sprzedażowej na środku dużej galerii handlowej. Nasza firma przygotowała dla Ciebie nośniki, takie jak wobbler, shelfstoper i shelfliner. Ich umiejętna instalacja zdecydowanie poprawi jakość ekspozycji, skupiając wzrok na jej kluczowych produktach.