Przygotowujesz stanowisko promocyjne? Dowiedz się, jak sprawić, by nie uszło niczyjej uwadze!

stand33_burda

Przestrzeń handlowa musi być żywa. Ciągłe zaskakiwanie zjawiających się w niej konsumentów, przedstawianie im nowości i zachęcanie do nabycia za każdym razem innego asortymentu to warunek utrzymania ich zainteresowania i chęci wnikliwego przyglądania się dostępnej w obiekcie ofercie. Czasowe ekspozycje promocyjne to jedne z najlepszych narzędzi pozwalających ten cel osiągać. Aby je tworzyć, potrzebujemy przede wszystkim odpowiednich konstrukcji, ale także dbałości o kilka zagadnień.

Oddziałuj na emocje i dostosowuj się do potrzeb, a zdobędziesz klienta

Poza tym, że na naszym stoisku będzie spoczywał fizycznie istniejący towar, z którym można udać się do kasy, stanowi ono określony komunikat. Musimy ustalić jaki on ma być, uprzednio analizując postać promowanego asortymentu i jego postrzeganie przez klienta.

Aby jednak mógł on do niego dotrzeć trzeba zadbać o właściwą lokalizację i oświetlenie – spowite mrokiem przestrzenie nigdy nie zachęcają do tego, by zainteresować się tym, co się w nich znajduje. Jeśli więc w danym miejscu obiektu jest taka potrzeba, zastosujmy dodatkowe światło, ważne jest jednak, by na wystawiony asortyment padało bardziej od frontu niż z góry.

Kwestia kolorów w dużej mierze zdeterminowana będzie zasadami identyfikacji wizualnej przyjętymi przed wytwórców danego asortymentu. Należy być ostrożnym z eksperymentami w tym zakresie, by nie dezorientować konsumenta, który ma mieć łatwość identyfikowania go i teraz i potem na sklepowej półce. Zasadniczo barwy ciepłe powodują pobudzenie a zimne uspokajają. Ten bodziec wzrokowy będzie szybszy niż komunikaty tekstowe, jakie naniesiemy na nasze ekspozytory reklamowe. Niech całość będzie jednak spójna.

Przyciągnąwszy klienta do naszego stanowiska musimy zadbać o to, by miał on możliwość wyboru pomiędzy kilkoma wariantami wystawionego towaru. Nie przesadzajmy jednak z jego ilością, dbajmy też o harmonijne rozmieszczenie całego asortymntu. Może więc być potrzeby jeden ekspozytor lub więcej, być może o nieco różnych postaciach czy wymiarach.

Tworzymy ekspozytory reklamowe doskonałe pod każdym względem

Korzystnie wyglądające, łatwe w użyciu i niezbyt kosztowne konstrukcje, na których umieścimy nasz asortyment i które stanowić będą główny nośnik towarzyszących mu treści reklamowych to najważniejszy element, jakiego potrzebujemy. Dzięki niemu możemy przygotowywać w naszym sklepie skuteczne promocje lub tworzyć efektowne ekspozycje wykorzystywane przez dłuższy czas. Oferta firmy ST-Print to wyjście naprzeciw wszystkim związanym z tym potrzebom. Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu sprawia, że dostarczane przez nas wyroby łączą w sobie doskonałą estetykę, odpowiednią do przeznaczenia wytrzymałość i wygodę stosowania. Wychodzimy naprzeciw potrzebom wszystkich klientów, przygotowując dla nich rozwiązania ściśle im podporządkowane. Zapraszamy do kontaktu i składania zamówień!