Każdy sklep to pole wielu zaciętych bitew, toczonych przez producentów i dystrybutorów wystawionych w nim produktów. Nasze szanse na wygraną w przeważającej mierze określone są już w momencie, gdy do tej walki przystępujemy i zależą od przygotowanego wyposażenia. Dobrze wyeksponowane standy reklamowe i inne akcesoria promocyjne, to obok samych opakowań, najważniejszy środek komunikacji z potencjalnym klientem.
Przy pomocy standów reklamowych można uzyskać natychmiastowy efekt
Wszelkiego rodzaju marketing wizualny zawsze musi uwzględniać fakt, że oddziaływanie realizowane w jego ramach stanowi pewien proces. Tylko część – i to niewielka – poddanych mu odbiorców zareaguje natychmiast. Gdy w grę wchodzi stand reklamowy, rezultat widzimy od razu. Przechodzień, zachęcony atrakcyjną formą lub ciekawym hasłem reklamowym, może zdecydować się wejść do sklepu i skorzystać z oferty, podczas gdy w innych okolicznościach by tego nie zrobił. Odpowiednio wyrazisty bodziec w postaci reklamy wizualnej, pozwoli nam zdobyć miejsce w pamięci odbiorcy: sensorycznej, a nawet w krótkotrwałej.
Mogłoby się wydawać, że promocja w punkcie handlowym jest najłatwiejsza. Właśnie tutaj wszak mamy szansę zdobyć klienta natychmiast, w końcu, jak wiadomo, bardzo duży procent decyzji zakupowych podejmowanych jest w sposób impulsywny. Jak jednak sprawić, by decyzja ta była korzystna właśnie dla nas? Jest to przecież przestrzeń, w której rozmaitych, agresywnych bodźców wzrokowych atakujących zewsząd konsumenta jest jeszcze więcej, niż na ulicy. I tutaj właśnie pojawia się rola projektanta standu reklamowego! Gdy nośnik reklamy zostanie wykonany z pomysłem, przekona odbiorcę do skorzystania z oferty.
Wykorzystuj standy reklamowe, których nie da się przeoczyć i zwiększaj zyski
Stworzyć coś oryginalnego, wyróżniającego się na tle konkurentów to podstawa. Każdy z naszych rywali wie to dzisiaj i wiedział to przed trzema dekadami, gdy szara rzeczywistość handlu detalicznego zaczęła się gwałtownie zmieniać. Zadanie nie jest proste tym bardziej, że standy reklamowe muszą być nie tylko trudne do przeoczenia, ale też po prostu spójne ze sposobem, w jaki promujemy się w innych miejscach. Dostrzeżenie towaru w sklepie może być początkiem procesu, prowadzącego do korzystnej dla nas decyzji klienta, albo tylko kolejnym etapem, jeśli korzystamy z innych kanałów komunikacji marketingowej. Przekazy te muszą być spójne, w sposób, który wymaga jednego rzutu okiem, aby to stwierdzić. Pamiętajmy, jak ogromną rolę odgrywają tu proste, błyskawicznie pojawiające się skojarzenia.
Jak więc sprawić, by wszystkie te warunki zostały spełnione? Odpowiedź jest prosta: całościowo zaplanować każde przedsięwzięcie promocyjne, a do wykonania akcesoriów zaangażować specjalistów takich, jak my! Każdy wykonany przez nas stand reklamowy bądź inna konstrukcja, znakomicie łączy właściwą dla danego przedsięwzięcia czy towaru estetykę z zaletami praktycznymi.