Marketing stacjonarny nadal żywy. Prezentujemy największe zalety tego typu reklamy!

02 - stojakitekturowe - ekspozytory reklamowe WEW

Jeżeli kiedykolwiek szukałeś sposobu na wypromowanie własnej marki czy choćby pojedyńczego produktu z asortymentu, doskonale rozumiesz, jak ciężkim zadaniem jest znalezienie marketingu o szerokim zasięgu i niskich kosztach jednocześnie. Na szczęście, nic nie jest jeszcze stracone. Oto propozycja reklamy stacjonarnej, która zaspokaja oczekiwania nawet najbardziej wymagających średnich oraz małych przedsiębiorców. Taka forma marketingu trafia też do branżowych gigantów!

Gdzie marketing stacjonarny zdaje egzamin? Zobacz, czy możesz zwiększyć swoje zyski

Na samym początku warto podkreślić, w jakich przypadkach najlepiej sprawdzi się marketing o charakterze stacjonarnym. Tego typu reklama powinna zostać wprowadzona w każdym sklepie, na każdej wyspie handlowej czy nawet w skromnych kioskach. Różnorodne ekspozytory reklamowe mają bardzo prosty cel – jest nim skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnego Klienta detalicznego. Jako doświadczeni eksperci możemy zaproponować Ci kompleksowe wsparcie na etapie doboru odpowiednich nośników oraz w ich zaprojektowaniu. Kluczem do sukcesu okazuje się nie tylko idealne rozmieszczenie na całej powierzchni sklepu, ale również stworzenie formatu reklamy, który będzie atrakcyjny dla oka.

Nasze ekspozytory reklamowe sprawią, że oszczędzisz na marketingu a zyskasz na sprzedaży!

W odróżnieniu od reklamy telewizyjnej czy chociażby radiowej, marketing stacjonarny ma wiele form nośników. Tylko w ofercie naszej firmy ST Print znajdziesz ekspozytory reklamowe, stojaki promocyjne, totemy czy nawet systemy typu point of sale. Samodzielnie zdecydujesz, czy chcesz postawić na okazałą reklamę naladową czy może interesują Cię tylko wobblery i listwy shelf-liner. Niezależnie od tego w jaką formę promocji zainwestujesz, możesz być przekonanym o jej szybkim zwrocie. Zwłaszcza, jeżeli skorzystasz z usług naszych ekspertów. Zaprojektujemy skuteczne pod każdym względem nośniki, a ich cena – w porównaniu z reklamą mediową – będzie relatywnie niska. To kolejna zaleta stacjonarnego marketingu. Nie musisz wydawać na niego tysięcy złotych!