Samo wykorzystywanie popularnych nośników marketingu stacjonarnego to zaledwie połowa sukcesu. Szczególną uwagę należy zwrócić na sposób zaprojektowania takiego narzędzia. Mimo, iż w reprezentowanej przez nas branży utarte schematy często nie zdają egzaminu, warto przestrzegać kilku podstawowych zasad. Pracownicy STPrint doskonale wiedzą, jak powinien wyglądać idealny stand reklamowy. Jesteś spragniony takiej wiedzy? Przeczytaj nasz krótki poradnik.
Po pierwsze, standy reklamowe powinny być lekkie, wytrzymałe i uniwersalne w zastosowaniu
Popularność standów reklamowych w ostatnich latach nie może nikogo dziwić. To niezwykle skuteczny ekspozytor, który dodatkowo nie stanowi większego obciążenia dla budżetu właściciela sklepu, kiosku czy wyspy handlowej. Jego zastosowanie jest niezwykle szerokie, a lekka i bardzo prosta do złożenia konstrukcja tylko zwiększa mobilność oferowanego przez naszą firmę STPrint rozwiązania. Specjalnie z myślą o Tobie zaprojektujemy solidny stand reklamowy, który będzie gotowy do służenia przez wiele miesięcy. Podczas produkcji wykorzystujemy wyłącznie wysokiej klasy, sprawdzone materiały. To tym właśnie skradamy serca najbardziej wymagających Klientów.
Szata graficzna, czyli jak wyróżnić swój stand reklamowy na tle konkurencji
W przypadku standów reklamowych, oprócz sposobu budowy, bardzo ważną kwestią jest także efektowna oprawa graficzna. Powinna ona wzbudzać zainteresowanie potencjalnego Klienta, ale jednocześnie nie może wysunąć się na pierwszy plan. Ten zarezerwowany jest dla sprzedawanego przez Ciebie produktu. Korzystając z naszych usług możesz mieć pewność, że standy reklamowe sygnowane logo marki STPrint zostaną wykonane zgodnie z aktualnie panującymi trendami oraz w zgodzie z barwami, logiem i hasłem brandu. Silna identyfikacja z marką to coś, co charakteryzuje niekwestionowanych liderów każdej branży!