Produktami impulsowymi określa się rzeczy, które kupowane są przez nas bez większego namysłu. Sięgamy po nie pod wpływem odruchu bądź ulotnej zachcianki. Ich miejsce obierane jest w sposób nad wyraz strategiczny – bardzo dużo tego rodzaju produktów znajduje się bezpośrednio przy kasie. Gdy nudzi nam się w długiej kolejce, rozglądamy się dookoła i dorzucamy do koszyka to, co akurat znajduje się pod ręką. Tego rodzaju produkty posiadają dwie bardzo ważne cechy – mają lekkie opakowanie, które pozwala nam na ich błyskawiczne chwycenie i dołożenie do zakupów. Są one również stosunkowo tanie, przez co nie zauważa się większego ubytku w domowym budżecie. W gronie produktów impulsowych często znajdują się słodycze, słone przekąski oraz napoje. Wraz z nadejściem ciepłych dni, boczne półki obok kas wypełniają się jogurtami czy mrożoną kawą. Zainteresowanie produktami impulsowymi nie słabnie – wręcz przeciwnie. Sprzedawcy coraz częściej zastanawiają się nad tym, jak odpowiednio je wyeksponować.
Doradzamy, jak wykorzystać stojaki reklamowe w atrakcyjnej ekspozycji towarów
Produkty impulsowe stanowią towary, po które masa klientów sklepów sięga spontanicznie. Schemat działania bardzo często jest wynikiem chwilowej potrzeby kupienia czegoś, co w danym momencie jest dla niego potrzebne czy warte zakupu, ponieważ uznaje się je za okazję. Między innymi dlatego stosuje się stojaki reklamowe w ekspozycji rzeczy, które są tanie lub objęte wyprzedażą. Wyróżnia się kilka miejsc, w których najlepiej jest postawić stojaki reklamowe. Doskonale odnajdą się one blisko kasy, gdyż czekanie w kolejce sprzyja podejmowaniu impulsywnych decyzji zakupowych. Bardzo blisko umieszcza się produkty, które mogą skusić dzieci. Wyższe partie stanowisk kasowych tyczą się ofert dnia. A na ladzie kasowej lub lekko powyżej czy poniżej jej zazwyczaj dostrzeżemy słodkie przekąski czy inne produkty w małych opakowaniach o atrakcyjnej cenie. Stojaki reklamowe odnajdują się także w sklepach odzieżowych – na drodze do przymierzalni lub w jej bliskim otoczeniu. Mieszczą one szereg dodatków takich jak paski od spodni, torebki, biżuterię czy okulary. Klient czekający w kolejce do przymierzalni na pewno chętnie obejrzy te towary, być może postanawiając dodać je do stylizacji, jakie zamierza na siebie założyć. Strategicznym miejscem jest również obszar blisko wejścia do sklepu; produkty są wtedy widoczne dla przechodniów, przyciągając wzrok i sprawiając, że są w stanie odwiedzić dany sklep nawet jeśli nie mieli tego w swoich planach.
Stojaki reklamowe produkowane na zamówienie znajdziesz w STprint!
Nasze stojaki reklamowe to prawdziwa gratka dla miłośników tradycyjnej reklamy, którym nie są obce założenia sklepowego merchandisingu. Wiemy, jak skuteczne może okazać się zastosowanie barwnych kartonowych ekspozycji, dlatego też łączymy estetykę z wytrzymałością, oferując naszym Klientom zachwycające stojaki reklamowe tworzone na ich specjalne zamówienie. Spójna i ciekawa kompozycja w sklepowym wnętrzu jest w stanie sprawić, że klienci zapamiętają dany sklep na znacznie dłużej. Wystrój to wizytówka firmy – warto więc postawić na wyjątkowo dopracowany projekt wykonany u renomowanego producenta materiałów reklamowych. Nie musisz długo szukać – jesteśmy do Twojej dyspozycji.