Ekspozycja ma znaczenie, czyli jak działa merchandising w sklepie spożywczym?

Merchandising, czyli ekspozycja towaru, na stałe wszedł do słownika większości przedsiębiorców zajmujących się handlem. Okazuje się, że sposób w jaki układa się towar na półkach w sklepie ma ogromne znaczenie dla powodzenia jego sprzedaży. W prosach związanych z merchandisingiem ważna jest przede wszystkim wiedza, profesjonalizm oraz doświadczenie odpowiedzialnych za to osób. Definicja tłumaczy pojęcie ekspozycji towaru jako umiejętne ułożenie produktów wedle odgórnie określonych zasad, które spowodują, że Klient będzie w stanie odczuć satysfakcję związaną z wykonaniem zakupów. To także niebezpośredni, bardzo delikatny wpływ na to, jaka decyzja zakupowa zostanie finalnie podjęta. Pomimo tego że stosowanie zasad poprawnej ekspozycji towaru ma znaczenie w bardzo wielu gałęzi handlu, szczególny nacisk kładzie się na nią w punktach handlowych oferujących szybko zbywalne produkty. By osoba robiąca zakupy mogła kupić dany produkt, najpierw musi go zauważyć – do tego przydadzą się odpowiednie stojaki ekspozycyjne.

Materiały POS – sposób na wyjątkową ekspozycję towaru

Materiały POS sprawiają, że prezentowany produkt przykuwa uwagę Klientów. W ofercie STprint posiadamy różnorodne materiały POS, które dostosowane są do rodzaju eksponowanego produktu i miejsca, w którym jest on prezentowany. Ekspozytory na półkę doskonale sprawdzą się w mniejszych sklepach oraz supermarketach. To samo dotyczy opakowań kartonowych i skutecznego wynalazku tradycyjnej reklamy, jaką stanowią stojaki ekspozycyjne. Nasze produkty sprawdzają się w sklepach sprzedających towary z naprawdę wielu branż – kosmetycznej, papierniczej, zabawkarskiej, spożywczej i wielu innych. Materiały POS stwarzają możliwość reklamy firmy i eksponowanego produktu. Odpowiednio zaprojektowane przez nas stojaki ekspozycyjne pozwalają na skuteczną reklamę produktu, a także samej marki.

Dlaczego warto wybierać tekturowe stojaki ekspozycyjne?

Kartonowe stojaki ekspozycyjne mają bardzo wiele zalet, począwszy od niskiej wagi i ceny, poprzez dowolne kształtowanie czy nieograniczone możliwości reklamowe. Nasze standy reklamowe są tanie, lekkie, a przy tym wytrzymałe, dzięki czemu znakomicie sprawdzają się podczas sezonowej ekspozycji produktu. Tektura jest materiałem przyjaznym dla środowiska, który doskonale nadaje się do recyklingu. Wybierając stojaki ekspozycyjne zrobione z tektury można reklamować produkty bez generowania kolejnych odpadów. Szeroka gama dostępnych wzorów oraz kształtów powoduje, że w wielu przypadkach jedynym ograniczeniem pozostaje wyłącznie wyobraźnia. Oferowane przez nas stojaki ekspozycyjne są lekkie i składane, dlatego też ich transport jest bardzo łatwy, a montaż nie stanowi żadnego wyzwania. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących standów reklamowych, służymy radą i pomocą – w STprint zajmujemy się ich tworzeniem na co dzień, wykorzystując ku temu dobra nowoczesnej technologii.