Jeżeli kiedykolwiek szukałeś sposobu na wypromowanie własnej marki czy choćby pojedyńczego produktu z asortymentu, doskonale rozumiesz, jak ciężkim zadaniem jest znalezienie marketingu o szerokim zasi…

Jeżeli kiedykolwiek szukałeś sposobu na wypromowanie własnej marki czy choćby pojedyńczego produktu z asortymentu, doskonale rozumiesz, jak ciężkim zadaniem jest znalezienie marketingu o szerokim zasi…
Stojaki promocyjne, jako skuteczne narzędzie wspierające sprzedaż, cieszą się ostatnio rosnącym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. Szukasz firmy, która wykona dla Ciebie taki nośnik? Doskonale si…
Reklama musi robić na odbiorcach dobre, niezapomniane wrażenie. Do tego potrzeba zarówno kreatywnej koncepcji, jak też perfekcyjnej realizacji przyjętych założeń. Z tego zadania wywiązujemy się bardzo…
Sposób i okoliczności sprzedaży liczą się tak samo, jak oferowany towar. Niektóre firmy posiadają własne, markowe punkty, inne muszą polegać na współpracy z różnymi sieciami handlowymi, osiedlowymi sk…
Akcje reklamowe w przestrzeni publicznej przybierają najróżniejsze formy. Począwszy od stoisk degustacyjnych, przez mobilne POS-y w często odwiedzanych miejscach, aż po kampanie billboardowe. W tej ch…
Tworzenie akcesoriów wspierających działania promocyjne i towarzyszącą handlowi logistykę, bywa niełatwe. Musimy być wszak oryginalni, jeśli nasz wyrób ma nie ujść uwadze klienta. Jednocześnie jednak …
Każdy sklep to pole wielu zaciętych bitew, toczonych przez producentów i dystrybutorów wystawionych w nim produktów. Nasze szanse na wygraną w przeważającej mierze określone są już w momencie, gdy do …
Żaden konsument nie przejdzie obojętnie obok obniżonej ceny, pod warunkiem, że ją dostrzeże i nie będzie miał wątpliwości, że naprawdę idzie z nią w parze istotna poprawa jej relacji do jakości. Dlate…
Dotarcie do współczesnego konsumenta zewsząd bombardowanego coraz większą ilością przekazów marketingowych nie jest łatwe. Specjaliści od promocji prześcigają się więc w coraz to nowych pomysłach na b…
Przestrzeń handlowa musi być żywa. Ciągłe zaskakiwanie zjawiających się w niej konsumentów, przedstawianie im nowości i zachęcanie do nabycia za każdym razem innego asortymentu to warunek utrzymania i…